Tijdelijk KPN abonnement gratis opzeggen

Tijdelijk KPN abonnement gratis opzeggenDoordat KPN wijzigingen aanbrengt aan zijn alles in 1 pakketten is het voor klanten mogelijk om hun abonnement tot en met 30 juni gratis op te zeggen.

KPN abonnement gratis opzeggen

Op 28 juni past KPN zijn tarieven aan voor het alles in 1 pakket. Hierdoor gaat het basis pakket € 60,- per maand kosten, momenteel is dit nog € 59,- per maand. Door deze tarief wijziging hebben bestaande klanten het recht om hun huidige abonnement kosteloos op te zeggen. Het is namelijk zo dat KPN contract breuk pleegt gezien de wijziging automatisch naar alle klanten doorgevoerd wordt. Het is wel zo dat, wanneer je nog in de kortingsperiode valt, je de korting nog krijgt.

De prijsverhoging van KPN zal wel zorgen voor verbeteringen van hun producten en diensten. Je krijgt bijvoorbeeld een uitgebreider TV pakket bij alles in 1 basis. Mocht je hier echter geen interesse in hebben dan is het mogelijk om de klantenservice te bellen en gratis je abonnement op te zeggen. De klantenservice is 24/7 gratis te bereiken, je hoeft dus niet bang te zijn voor extra gemaakte belkosten. We raden echter wel aan om met een internet postcodecheck te achterhalen wat de alternatieven zijn voor een alles in 1 pakket van KPN.

Alternatief zoeken met internet postcodecheck

Wanneer je liever overstapt in plaats van de nieuwe KPN tarieven te betalen is het raadzaam om met de internet postcodecheck de verschillende abonnementen met elkaar te vergelijken. Houdt daarbij rekening met wat je gaat krijgen bij KPN en wat andere internet aanbieders momenteel aanbieden.

Nadat je een nieuwe internet aanbieder hebt gevonden met de internet postcodecheck is het mogelijk om over te stappen. Zodra je het oude abonnement opgezegd hebt kan het zo zijn dat je sommige kosten vooruitbetaald hebt. In dit geval worden deze kosten verrekend op de laatste factuur die je van KPN ontvangt. Deze factuur wordt uiterlijk 1 maand na het beëindigen van het contract opgestuurd. Wanneer dit gebeurt is krijg je uiterlijk 3 weken na de factuur de vooruitbetaalde abonnementskosten terug op je rekening gestort.

Vervolgens kun je via onze internet postcodecheck naar de door jou gekozen nieuwe internet aanbieder gaan. Hierbij is het eenvoudig om je gegevens door te geven en een ingangsdatum van je abonnement te bepalen. Let op dat je dit afstemt met de datum van het beëindigde abonnement. De nieuwe aanbieder zorgt ervoor dat je op de door jou aangegeven datum het nieuwe alles in 1 pakket ontvangt.